Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Say what you mean out loud
dreamcatcher
Global Moderator
Posts: 783
Joined: Thu Oct 12, 2017 1:14 am
Has thanked: 45 times
Been thanked: 573 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by dreamcatcher » Thu Mar 08, 2018 12:45 am

Oh... my God. Her latest Snapchat posts are so cringe.

She needs to chill. She can NOT sing and I hate whoever told her that she could and allowed her to record a few songs. Without autotune her singing is horrificly off key, and her ego is massive.

Trubbled
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Trubbled » Thu Mar 08, 2018 5:30 am

Damn. Doesn’t she sound like shit? lol and there is nothing wrong with sounding like shit. I do it myself. But she seriously thinks she is rocking it. She should take some vocal lessons. She does look good though.

I watched her story time crazy nutritionist story. That guy was crazy, but she handled the situation terribly. He worked for her so why was she so wishy washy about everything? Put your damn foot down and be the boss. Don’t ignore texts and say you don’t know when you can make an appointment. Clearly, that was egging him on.

KMcWitty
Sunflower
Posts: 407
Joined: Sun Dec 24, 2017 10:57 am
Has thanked: 60 times
Been thanked: 82 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by KMcWitty » Thu Mar 08, 2018 11:11 am

To be fair the artist who's song she's covering sounds like shit too (in my opinion) so she was probably trying to match her lmfao. Tbh I don't think Gabbie's a horrible singer, she can sing better than me anyday, but yeah those snaps were rough.

More so than Gabbie singing, i'm more horrified that this song is getting attention outside of Canada. It's like 'Rude' and 'Lost Boy' all over again, and I hated those songs so I swear to god if this song (Figures) gets picked up for a few months by the U.S. market i'm done.

Uniporn
Sprout
Posts: 99
Joined: Wed Oct 11, 2017 8:30 pm
Has thanked: 108 times
Been thanked: 95 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Uniporn » Fri Mar 09, 2018 11:37 am

Her over-confidence with singing makes me want to rip my skin off. It's NOT good. 'Out Loud' isn't bad by any means, but the autotune was done WELL and the production was great. That 'Satellite' song is a complete mess all the way around. In people's vlogs or her vlogs or snapchats when she tries to 'show off', it's more than second-hand embarrassment for me. She tries to ad-lib and do vibrato, but she can't. She forces glottal growls that are so unnatural and wrong. She has no sense of falsetto or head voice. She's hardly ever on pitch. She thinks she's belting when in reality, she's just shouting. I could go on for ages.

I feel the exact same second-hand embarrassment at her sad, thirsty attempts at 'spontaneous dancing'. Because she LITERALLY ALWAYS DOES THE SAME THING. It's a clap, side profile, hands on knees, hair whip + twerk attempt. EVERY. TIME. Gabbie, YOUR ASS IS NOT GREAT. It is hardly your best feature! Your audience is young girls! Who the hell are you hoping is watching you do that?! Oh my God I just can't with this girl.

User avatar
RatchetRachel
Admin
Posts: 648
Joined: Wed Oct 11, 2017 2:10 am
Has thanked: 51 times
Been thanked: 473 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by RatchetRachel » Sat Mar 10, 2018 10:47 pm

This new singing video, oh boy, my ears. Why isn't anyone stopping her? How does it only have 600 thumbs down?
Podcast 25 - F*ck It, We'll Do It Live!
https://soundcloud.com/thegossipgarden/ ... do-it-live

KMcWitty
Sunflower
Posts: 407
Joined: Sun Dec 24, 2017 10:57 am
Has thanked: 60 times
Been thanked: 82 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by KMcWitty » Sun Mar 11, 2018 6:18 am

ratchetrachel wrote:
Sat Mar 10, 2018 10:47 pm
This new singing video, oh boy, my ears. Why isn't anyone stopping her? How does it only have 600 thumbs down?
Omg she really did that... I'm dying at the comments some of them are so savage! But the top 2 most liked (and 'loved' by Gabbie herself) are basically "this is awful but hey good job for trying" but veiled as compliments. Idk I said it already but i'll give her a pass on this one since that song is awful to begin with so hopefully the next one will be better.

User avatar
RatchetRachel
Admin
Posts: 648
Joined: Wed Oct 11, 2017 2:10 am
Has thanked: 51 times
Been thanked: 473 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by RatchetRachel » Sun Mar 11, 2018 1:55 pm

KMcWitty wrote:
Sun Mar 11, 2018 6:18 am
ratchetrachel wrote:
Sat Mar 10, 2018 10:47 pm
This new singing video, oh boy, my ears. Why isn't anyone stopping her? How does it only have 600 thumbs down?
Omg she really did that... I'm dying at the comments some of them are so savage! But the top 2 most liked (and 'loved' by Gabbie herself) are basically "this is awful but hey good job for trying" but veiled as compliments. Idk I said it already but i'll give her a pass on this one since that song is awful to begin with so hopefully the next one will be better.
I don't care what song she sings, when she's rasping her voice like that and screeching out notes she sounds like shit. She's just not that good. She fancies herself a far better singer than she actually is.
Podcast 25 - F*ck It, We'll Do It Live!
https://soundcloud.com/thegossipgarden/ ... do-it-live

dreamcatcher
Global Moderator
Posts: 783
Joined: Thu Oct 12, 2017 1:14 am
Has thanked: 45 times
Been thanked: 573 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by dreamcatcher » Sun Mar 11, 2018 3:57 pm

ratchetrachel wrote:
Sun Mar 11, 2018 1:55 pm
KMcWitty wrote:
Sun Mar 11, 2018 6:18 am
ratchetrachel wrote:
Sat Mar 10, 2018 10:47 pm
This new singing video, oh boy, my ears. Why isn't anyone stopping her? How does it only have 600 thumbs down?
Omg she really did that... I'm dying at the comments some of them are so savage! But the top 2 most liked (and 'loved' by Gabbie herself) are basically "this is awful but hey good job for trying" but veiled as compliments. Idk I said it already but i'll give her a pass on this one since that song is awful to begin with so hopefully the next one will be better.
I don't care what song she sings, when she's rasping her voice like that and screeching out notes she sounds like shit. She's just not that good. She fancies herself a far better singer than she actually is.
I cringe because she's trying really hard to sound sultry or sexy. I want to know who keeps egging her on and encouraging her that has inflated her ego to this point. Whoever it is, they are doing her no favors. All she is doing is embarrassing herself. She doesn't sing any better than you or I do in the shower. MOST people can reasonably carry a tune, but that doesn't mean I'm gonna act like I'm a professional. She thinks she can dance, act, sing, write, what else? She really has gone from relateable and endearing to obnoxious.
I think it started around the time she cut her hair and lost some weight, now suddenly she is so full of herself that it hurts.
I can't even hate watch her anymore.

Edit to add: Was it ever confirmed that Gabbie dated Shane's cameraman Andrew? In Shane's videos he seems like SUCH a sweetheart, and I can't imagine why he'd go for someone like Gabbie...

User avatar
Smashleigh
Admin
Posts: 134
Joined: Wed Oct 11, 2017 7:36 pm
Has thanked: 16 times
Been thanked: 73 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Smashleigh » Sun Mar 18, 2018 3:39 am

Gabbie is just not very good at all, Idk why she keeps singing low, she actually sounds somewhat decent with the high notes. She tries to belt but it just ends up sounding like she's screaming. I literally couldn't tell what she was saying throughout the song.

I do remember him being in her vlogs back in the day, no idea if they dated.
Check out our Podcast!
Soundcloud: https://bit.ly/2rHrbDH iTunes: https://apple.co/2J0dcQp

Uniporn
Sprout
Posts: 99
Joined: Wed Oct 11, 2017 8:30 pm
Has thanked: 108 times
Been thanked: 95 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Uniporn » Thu Mar 22, 2018 9:34 am

I know this thread isn't very active, but her latest snap talking about her new video where she goes on a "date" with her friends boyfriend having drama comments on it made my skin crawl solely because she has some mediocre henna done on her hand and is SO FUCKING OBVIOUS about showing it in the snap. Bitch, you literally NEVER use your hand like that. We see the fucking henna. We'd have seen it without the obnoxious flaunting of it. No one cares.

Ugh, just had to come here to say that. It rubbed me wrong lol

User avatar
RatchetRachel
Admin
Posts: 648
Joined: Wed Oct 11, 2017 2:10 am
Has thanked: 51 times
Been thanked: 473 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by RatchetRachel » Thu Mar 22, 2018 11:56 am

Uniporn wrote:
Thu Mar 22, 2018 9:34 am
I know this thread isn't very active, but her latest snap talking about her new video where she goes on a "date" with her friends boyfriend having drama comments on it made my skin crawl solely because she has some mediocre henna done on her hand and is SO FUCKING OBVIOUS about showing it in the snap. Bitch, you literally NEVER use your hand like that. We see the fucking henna. We'd have seen it without the obnoxious flaunting of it. No one cares.

Ugh, just had to come here to say that. It rubbed me wrong lol
Oh my god I just saw that hahaha. Why didn't she just Snapchat her hand only and talk like a voiceover that's obviously what she was going for? It's like when she posted her "my hair is getting so long" snap as an excuse to be shirtless. She's too damn much.
Podcast 25 - F*ck It, We'll Do It Live!
https://soundcloud.com/thegossipgarden/ ... do-it-live

Uniporn
Sprout
Posts: 99
Joined: Wed Oct 11, 2017 8:30 pm
Has thanked: 108 times
Been thanked: 95 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Uniporn » Sat Mar 24, 2018 10:17 am

ratchetrachel wrote:
Thu Mar 22, 2018 11:56 am
Uniporn wrote:
Thu Mar 22, 2018 9:34 am
I know this thread isn't very active, but her latest snap talking about her new video where she goes on a "date" with her friends boyfriend having drama comments on it made my skin crawl solely because she has some mediocre henna done on her hand and is SO FUCKING OBVIOUS about showing it in the snap. Bitch, you literally NEVER use your hand like that. We see the fucking henna. We'd have seen it without the obnoxious flaunting of it. No one cares.

Ugh, just had to come here to say that. It rubbed me wrong lol
Oh my god I just saw that hahaha. Why didn't she just Snapchat her hand only and talk like a voiceover that's obviously what she was going for? It's like when she posted her "my hair is getting so long" snap as an excuse to be shirtless. She's too damn much.

She's becoming unbearable. I don't know what it's like to be in a room with her, but a LOT of friends of mine are extremely familiar, and it's pretty much exactly what I imagined. I mean, if it's a social/party situation. When she's super casual, no makeup, no fucks given she's tolerable. But only because she's not shouting and desperately trying to be the center of attention. Not just any attention, no no. The "sexy" attention. LOLBISHPLEASEDOE.

User avatar
Tusky
Admin
Posts: 2058
Joined: Tue Oct 10, 2017 10:33 pm
Has thanked: 142 times
Been thanked: 1133 times
Contact:

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Tusky » Sat Mar 24, 2018 10:34 am

Uniporn wrote:
Sat Mar 24, 2018 10:17 am
ratchetrachel wrote:
Thu Mar 22, 2018 11:56 am
Uniporn wrote:
Thu Mar 22, 2018 9:34 am
I know this thread isn't very active, but her latest snap talking about her new video where she goes on a "date" with her friends boyfriend having drama comments on it made my skin crawl solely because she has some mediocre henna done on her hand and is SO FUCKING OBVIOUS about showing it in the snap. Bitch, you literally NEVER use your hand like that. We see the fucking henna. We'd have seen it without the obnoxious flaunting of it. No one cares.

Ugh, just had to come here to say that. It rubbed me wrong lol
Oh my god I just saw that hahaha. Why didn't she just Snapchat her hand only and talk like a voiceover that's obviously what she was going for? It's like when she posted her "my hair is getting so long" snap as an excuse to be shirtless. She's too damn much.

She's becoming unbearable. I don't know what it's like to be in a room with her, but a LOT of friends of mine are extremely familiar, and it's pretty much exactly what I imagined. I mean, if it's a social/party situation. When she's super casual, no makeup, no fucks given she's tolerable. But only because she's not shouting and desperately trying to be the center of attention. Not just any attention, no no. The "sexy" attention. LOLBISHPLEASEDOE.
Honestly, she's ALWAYS been unbearable, its just that after she got busted stealing jokes and spreading fake news about students that commited suicide, she tried to "clean herself up" and everyone just bought it.
Episode 25: Jessica Ballinger, Cut, Grav3yard Girl, Chris Ingham
Soundcloud: https://bit.ly/2vEKdNC iTunes: https://apple.co/2J0dcQp

User avatar
strawberrybob
Red Rose
Posts: 566
Joined: Wed Oct 11, 2017 5:50 pm
Has thanked: 74 times
Been thanked: 189 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by strawberrybob » Sat Mar 24, 2018 2:29 pm

Tusky wrote:
Sat Mar 24, 2018 10:34 am
Uniporn wrote:
Sat Mar 24, 2018 10:17 am
ratchetrachel wrote:
Thu Mar 22, 2018 11:56 am


Oh my god I just saw that hahaha. Why didn't she just Snapchat her hand only and talk like a voiceover that's obviously what she was going for? It's like when she posted her "my hair is getting so long" snap as an excuse to be shirtless. She's too damn much.

She's becoming unbearable. I don't know what it's like to be in a room with her, but a LOT of friends of mine are extremely familiar, and it's pretty much exactly what I imagined. I mean, if it's a social/party situation. When she's super casual, no makeup, no fucks given she's tolerable. But only because she's not shouting and desperately trying to be the center of attention. Not just any attention, no no. The "sexy" attention. LOLBISHPLEASEDOE.
Honestly, she's ALWAYS been unbearable, its just that after she got busted stealing jokes and spreading fake news about students that commited suicide, she tried to "clean herself up" and everyone just bought it.
Wait, she lied about that girl who committed suicide?

User avatar
Tusky
Admin
Posts: 2058
Joined: Tue Oct 10, 2017 10:33 pm
Has thanked: 142 times
Been thanked: 1133 times
Contact:

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Tusky » Sat Mar 24, 2018 3:35 pm

strawberrybob wrote:
Sat Mar 24, 2018 2:29 pm
Tusky wrote:
Sat Mar 24, 2018 10:34 am
Uniporn wrote:
Sat Mar 24, 2018 10:17 am



She's becoming unbearable. I don't know what it's like to be in a room with her, but a LOT of friends of mine are extremely familiar, and it's pretty much exactly what I imagined. I mean, if it's a social/party situation. When she's super casual, no makeup, no fucks given she's tolerable. But only because she's not shouting and desperately trying to be the center of attention. Not just any attention, no no. The "sexy" attention. LOLBISHPLEASEDOE.
Honestly, she's ALWAYS been unbearable, its just that after she got busted stealing jokes and spreading fake news about students that commited suicide, she tried to "clean herself up" and everyone just bought it.
Wait, she lied about that girl who committed suicide?
She took a little creative control and the girl's parents got upset with her. I'm a bit fuzzy on the details
Episode 25: Jessica Ballinger, Cut, Grav3yard Girl, Chris Ingham
Soundcloud: https://bit.ly/2vEKdNC iTunes: https://apple.co/2J0dcQp

User avatar
strawberrybob
Red Rose
Posts: 566
Joined: Wed Oct 11, 2017 5:50 pm
Has thanked: 74 times
Been thanked: 189 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by strawberrybob » Sat Mar 24, 2018 8:38 pm

Tusky wrote:
Sat Mar 24, 2018 3:35 pm
strawberrybob wrote:
Sat Mar 24, 2018 2:29 pm
Tusky wrote:
Sat Mar 24, 2018 10:34 am


Honestly, she's ALWAYS been unbearable, its just that after she got busted stealing jokes and spreading fake news about students that commited suicide, she tried to "clean herself up" and everyone just bought it.
Wait, she lied about that girl who committed suicide?
She took a little creative control and the girl's parents got upset with her. I'm a bit fuzzy on the details
Damn. Suicide stories are never something someone should embellish or edit to benefit themselves. That is so fucked up.

User avatar
Smashleigh
Admin
Posts: 134
Joined: Wed Oct 11, 2017 7:36 pm
Has thanked: 16 times
Been thanked: 73 times

Re: Gabbie Hanna/TheGabbieShow Part 1

Post by Smashleigh » Fri Mar 30, 2018 1:24 am

strawberrybob wrote:
Sat Mar 24, 2018 8:38 pm
Tusky wrote:
Sat Mar 24, 2018 3:35 pm
strawberrybob wrote:
Sat Mar 24, 2018 2:29 pm


Wait, she lied about that girl who committed suicide?
She took a little creative control and the girl's parents got upset with her. I'm a bit fuzzy on the details
Damn. Suicide stories are never something someone should embellish or edit to benefit themselves. That is so fucked up.
If you guys are referring to the video where she talked about the girl that died at her high school when she was in high school. I remember it had something to do with drugs. I don't if the girl Oded or just had a bad reaction. But Gabbie bad she to sound so bad in the video she made.
Check out our Podcast!
Soundcloud: https://bit.ly/2rHrbDH iTunes: https://apple.co/2J0dcQp

Post Reply

Return to “Gabbie Hanna/TheGabbieShow”